שירות תמיכה טלפוני למשתמשי פריוריטי ופריוריטי זום
פריוריטי גורו מספקת סיוע טלפוני בהפעלת התוכנות פריוריטי זום ופריוריטי, ומאפשרת לך ליהנות מהדברים הבאים:
- מענה אנושי מהיר ואישי לכל בעיה בהפעלת התוכנה.
- צוות מקצועי ואדיב שיסייע בתאום מראש בפתרון בעיות פשוטות ומורכבות.
- אפשרות להתחברות למחשב הלקוח לצפייה בבעיה והדגמת הפתרון בשימוש בנתונים האמיתיים.
- החיוב בגין השימוש בשירות מתבצע לפי שעות תמיכה בפועל.
תמיכה ושירותים טכניים
התקנת מערכת ייעודית לניהול משאבי ארגון זוהי הדרך הטובה ביותר לוודא כי כל המאמצים שלכם בפיתוח העסק לא ירדו לטמיון. מערכת מסוג זה תאפשר לבית העסק לפרוח, להתפתח בצורה המהירה ביותר ולענות על כל הדרישות והציפיות שהצבתם.
כאשר מדובר במערכת פריוריטי, תמיכה ושירותים טכניים יאפשרו לכם לנצל באופן מיטבי את התוכנה, את יכולותיה וגם את יכולותיכם האישיות. באמצעות קיצור והפשטת תהליכים מורכבים, מענה מיידי לשאלות וטיפול בעיות טכניות – צוות התמיכה של חברת פריוריטי גורו יתן לכם את המענה המדויק ביותר עבור כל שאלה הנוגעת למערכת פריוריטי.
המאפיינים של פריוריטי תמיכה המצדיקים את ההשקעה
כל בית עסק המעוניין לעמוד בקצב המהיר של העולם המודרני ולהעלות באופן משמעותי את הסיכויים שלו לצלוח את השנתיים הראשונות לקיום העסק – זקוק למערכת ERP דוגמת פריוריטי, בייחוד כאשר מדובר בארגון או חברה בעלת מסד נתונים גדול.
מערכת פריוריטי מאפשרת לנהל את בית העסק על בסיס מידע שניתן לניתוח, בדיקה ומעקב, כך שתוכלו לקבל בכל עת תמונת מצב ברורה של כל מחלקה בעסק ושל העסק בכללותו.
במידה ותצטרכו את שירותיהם של צוות התמיכה תוכלו להתמודד בקלות עם מגוון סוגיות כגון:
- בעיות שרת, בעיות שמירת נתונים בענן
- בעיות סנכרון מידע בין המכשירים השונים
- היכרות בסיסית עם הממשק – פעולות שונות, דרך עבודה וכו'
כיצד בוחרים חברת תמיכה מתאימה?
ממשק פריוריטי בנוי כך שכל אדם פשוט יוכל להשתמש בו, אך לא לכולם יש את היכולות הטכניות לעשות זאת. על מנת לנצל את כל היתרונות המובהקים של פריוריטי כדאי למצוא חברה אשר תספק לא רק את המידע הישיר, אלא גם ערך מוסף דוגמת תמיכה טכנית.
חברת פריוריטי גורו נוסדה על מנת לתת מענה מקיף בכל הקשור לניהול משאבים בעסקים חברות וארגונים – קטנים וגדולים כאחד. התמיכה הטכנית כוללת התקנת מערכת פריוריטי והיכרות איתה, פתיחת פרויקטים חדשים, תחזוקה שוטפת של המידע (כולל גיבויים), ניהול פרויקטים ספציפיים ואף הדרכת פריוריטי של העובדים ושדרת הניהול.
עם תמיכה מקיפה זו של חברת פריוריטי גורו תוכלו להפיק את המרב ממערכת ה-ERP החדשה שלכם.
שאלות ותשובות בנושא פריוריטי תמיכה
אנחנו מספקים תמיכה ושירותים טכניים למערכות פריוריטי ופריוריטי זום
סיוע טלפוני בהפעלת התוכנות, מענה אנושי מהיר וביחס אישי, פתרון בעיות פשוטות ומורכבות, התחברות למחשב הלקוח לצפייה בבעיה ומתן פתרון ועוד..
בעיות שרת, בעיות שמירת נתונים בענן, בעיות סנכרון מידע בין המכשירים השונים ועוד.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 073-7373022.