קריאות שירות בפריוריטי

תוכן עניינים

המסך קריאות שרות מאפשר לבצע מגוון פעולות, כולל פתיחת קריאת שרות (רגילה והמשך), הכנת הצעת מחיר, שיבוץ ודיווח פעולה, הפקת חשבונית ושליחת SMS אוטומטי.

פתיחת קריאת שירות בפריוריטי

  • נכנס למסך קריאות שרות ונבחר את הלקוח.
    נמלא את תאריך הפתיחה , מספר הקריאה יתמלא באופן אוטומטי.
  • נבחר את איש הקשר הרלוונטי לקריאה.
    במידה ויש מספר מכשיר הקשור לקריאה יש לקשר אותו בשדה מס' מכשיר.
  • אם הקריאה מכוסה בחוזה שרות, יש לוודא שמספר החוזה מצוין בשדה מס.חוזה.
  • ניתן להגדיר לפי הצורך עדיפות ,סוג קריאה, וקוד אבחנת לקוח בשדה אבחנת לק.
  • במידה ועובדים עם טכנאים המטפלים בקריאות יש להיכנס ללשונית שיבוץ ולשבץ את הטכנאי הרלוונטי.
  • ניתן לרשום את הבעיה באופן מפורט יותר במסך הבן תאור התקלה.
  • את התיעוד הפנימי ניתן לרשום במסך הבן דו-שיח פנימי.

לאחר הטיפול בקריאה:

  • נכנס למסך הבן חלקים ונרשום בו את המוצרים והכמויות בפועל בהם נעשה שימוש.
  • נכנס למסך הבן עבודה ונמלא את מספר השעות בפועל בהם עבדנו ,במידה ונרצה לחייב על זמן דרך נסמן את התיבה חיוב זמן דרך.
  • נשנה את הסטטוס לסופית .

עבודה עם קריאות המשך בפריוריטי

נכנס למסך קריאות שרות ונשלוף את קריאת השרות שעבורה נפתחת קריאת ההמשך.

נריץ את התכנית פתיחת קריאת המשך בהפעלה ישירה מהמסך.

נשלוף את קריאת ההמשך לפי המספר שיופיע .
מספר קריאת השרות המקורית יופיע בשדה המשך לקריאה והנתונים הבאים יתעדכנו אוטומטית בהתאם לקריאה המקורית:

לקוח, אתר ,איש קשר, מקבל הקריאה ,מספר מכשיר, מק"ט, תאור מוצר, משפחת מוצר ונתונים לגבי האחריות או חוזה השרות, כולל תנאי שרות.

פעולת Send SMS

במידה וחוזרים ללקוח ואין מענה ניתן לשלוח לו SMS מהמערכת ע"י הרצת התוכנית Send SMS.

הצעת מחיר לקריאות שירות בפריוריטי

נכנס למסך קריאות שרות ונשלוף את קריאת השרות שעבורה נפתח את הצעת המחיר.

נכנס למסך הבן חלקים ונרשום לכל מוצר את הכמות והמחיר.

יש להיכנס למסך הבן עבודה ולבחור בשדה מק"ט שעות עבודה את סוג שעת העבודה המתאים ולמלא את השדה מס. שעות מתוכננות ומחיר ליחידה.

נריץ את התכנית הצעת מחיר לשרות בהפעלה ישירה מהמסך .

הכנת חשבונית עבור קריאת שירות בפריוריטי

נריץ את התוכנית הכנת חשבונית בהפעלה ישירה מהמסך קריאות שרות.

נבדוק את החשבונית שנפתחה ונריץ את התוכנית סגירת החשבונית בהפעלה ישירה מהמסך.

פתיחת קריאת שירות סגורה לעריכה

אם יש צורך לערוך קריאת שרות שכבר נסגרה, אפשר לפתוח אותה בהפעלת התוכנית פתיחה תעודה סופית לעריכה מרשימת הפעולות במסך קריאות שרות.

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 23

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן